Logowanie

Email:
Hasło:

Przypomnij hasło...

Nie masz jeszcze konta?
Dołącz do nas!




Ekran: 1024x768
Javascript: włączone
Wiek min. 16 lat
Nieco wyobraźni


Szept Wiatru (ID: 465)


  • Ranga: Szlachcic
  • Poziom: 49
  • Wiek: 44
  • Rasa: Człowiek
  • Klasa: Rzemieślnik
  • Specjalizacja: Stolarz
  • Charakter: Neutralny
  • Płeć: Kobieta


Profil gracza:

Postacie


Szept Wiatru
młoda ludzka kobieta
wychowanka natury
wróżbiarka, opiekunka zwierząt, zielarka

Prosta, niepiśmienna dziewczyna która wykształcenie pobierała od natury i innych 'więdzących' i guślarek. Wie jak połączyć zioła żeby odegnać przeziębienie, czy opatrzyć ranę. Potrafi sprawić królika, a także ugotować posiłek gdy natura skąpi wszystkiego. Czasem wróży z run wyskrobanych w kościach, ale częściej przepowiada pogodę na podstawie zachowań zwierząt, czy zmiany wiatru.

Viana
zwana Smoczycą
Skryta wojowniczka, dziedziczka magicznego smoczego ostrza, które postrzega bardziej jako przekleństwo niż dar. Miecz słucha tylko właściciela, a zmienić można go tylko w specyficznych okolicznościach zapisanych w niejasnej zagadce. - Stało się to przyczyną wielu różnych nieprzyjemności które spotkały ją ze strony obcych, unika więc zdradzania swojej tożsamości jak tylko może.
Właścicielka ogniście rudych włosów i równie płomiennego temperamentu. Mówi się że w jej żyłach płynie smocza krew.
Ostrze do wynajęcia o specyficznym kodeksie honorowym - broni tylko sprawy w którą wierzy, nie atakuje bezbronnych, kobiet i dzieci.



Mia Gorana
Poszukiwaczka przygód, archeolog. Młoda i pełne zapału. Mknie przez życie niczym lodołamacz, niewiele jest w stanie ją zatrzymać.




Nieznajoma vel Pani Zagadka

...zapomnij że się czegoś o niej dowiesz...







MG


Obecnie prowadzona sesja:

Miłość ponad krew - przygoda z elementami horroru Zajawka

Zasady:

1. Zgłoszenie:
a) Aby wziąć udział w sesji należy zgłosić się do id 465 (mnie)
b) Karta postaci powinna zawierać:
---- opis postaci z uwzględnieniem wyglądu i rasy
---- 2 cechy w których jest dobra i jedną w której jest kiepska (budowa, siła, zręczność, szybkość, charyzma, wola, intelekt, zmysły) - o reszcie cech przyjmuje się że są na przeciętnym poziomie
---- do 5 umiejętności które posiada postać w kolejności od tej w czym jest najlepsza.
---- dodatkowe informacje: np. motywy, powiązania rodzinne, traumy, wspomnienia - to co może zostać wykorzystane na sesji.
c) Sesja jest dla 3-5 osób. Jeśli zgłosi się więcej zastrzegam sobie możliwość wyboru tych postaci które najlepiej pasują.
d) W razie wykruszenia się postaci, lub niewypełnienia limitu osób możliwe jest dojście postaci w trakcie sesji.

2. Narracje/odpisy:
a) Przewidywane tempo narracji to jedna na tydzień.
b) Jeśli będzie komplet graczy możliwe jest przyspieszenie narracji
c) Graczowi przysługuje jeden odpis między narracjami.
d) Nie obowiązuje kolejność odpisywania.
e) W przypadku walki gramy turowo - 1 odpis to około 6 sekund. Możliwy w nim jest jeden atak i jedna akcja szczątkowa/niepełnego ruchu. Wypowiedzenie pojedynczego słowa jest akcją darmową.

3. Mechanicznie: prowadzę grę wyobraźni. Większość sytuacji rozwiązuje ‘na logikę’ bez rzutów.

4. Ryzyko: duże. Postać może zostać zraniona, okaleczona a nawet w skrajnym przypadku zginąć

5. Rodzaj sesji/triggery: Sesja w klimacie przygody z elementami horroru. Może (i pewnie będzie) zawierać sceny brutalne.