Postacie
Szept Wiatru
młoda ludzka kobieta
wychowanka natury
wróżbiarka, opiekunka zwierząt, zielarka
Prosta, niepiśmienna dziewczyna która wykształcenie pobierała od natury i innych 'więdzących' i guślarek. Wie jak połączyć zioła żeby odegnać przeziębienie, czy opatrzyć ranę. Potrafi sprawić królika, a także ugotować posiłek gdy natura skąpi wszystkiego. Czasem wróży z run wyskrobanych w kościach, ale częściej przepowiada pogodę na podstawie zachowań zwierząt, czy zmiany wiatru.
Viana
zwana Smoczycą
Skryta wojowniczka, dziedziczka magicznego smoczego ostrza, które postrzega bardziej jako przekleństwo niż dar. Miecz słucha tylko właściciela, a zmienić można go tylko w specyficznych okolicznościach zapisanych w niejasnej zagadce. - Stało się to przyczyną wielu różnych nieprzyjemności które spotkały ją ze strony obcych, unika więc zdradzania swojej tożsamości jak tylko może.
Właścicielka ogniście rudych włosów i równie płomiennego temperamentu. Mówi się że w jej żyłach płynie smocza krew.
Ostrze do wynajęcia o specyficznym kodeksie honorowym - broni tylko sprawy w którą wierzy, nie atakuje bezbronnych, kobiet i dzieci.
Mia Gorana
Poszukiwaczka przygód, archeolog. Młoda i pełne zapału. Mknie przez życie niczym lodołamacz, niewiele jest w stanie ją zatrzymać.
Nieznajoma vel Pani Zagadka
...zapomnij że się czegoś o niej dowiesz...
MG
Obecnie prowadzona sesja:
Miłość ponad krew - przygoda z elementami horroru
Zajawka
Późne popołudnie przebrało się w szaty nocy. Niebo spowiły ciężkie od deszczu burzowe chmury, spuszczając na świat strumienie wody. Żywioł się rozszalał. Błyskawice rozświetlały niebo raz po raz. Pioruny uderzały w drzewa z przeraźliwym hukiem. Trakt szybko rozmakał zmieniając się w błotnisty strumień w którym grzęzły kopyta przestraszonych i zmęczonych drogą koni. Płaszcz na plecach woźnicy już dawno przemókł nie zatrzymując żywiołu. Mężczyzna trzymał mocno w dłoniach lejce starając się zapanować nad końmi. Zwierzęta rzucały się to w prawo. To w lewo. Szarpały powozem wypełnionym podróżnymi. Na bok niezauważenie spadła jedna ze skrzyń przywiązanych do dachu.
Nie było jednak ucieczki. Po prawej ciemna ściana drzew. Po lewej to samo. Można było tylko przeć do przodu. Niemłody już gniady ogier potknął się na drodze. Woźnica mimo woli ściągnął lejce zmuszając zwierzęta aby zwolniły. Zgarbił się na koźle jakby to miało go uchronić przed deszczem, albo przeszywającym wiatrem, który wył w koronach drzew ochoczo wychodząc im na przeciw i sprawiając że wszystko było jeszcze trudniejsze.
Piorun uderzył tuż przed nimi. Konie stanęły dęba szarpiąc się i prawie przewracając powóz. Na drogę, z kolejnym hukiem zwaliło się drzewo.
Proszę nie wysiadać!
Woźnica próbował przekrzyczeć naturę i ostrzec pasażerów. On jednak musiał zsiąść. Ostrożnie zsunął się na ziemię walcząc o utrzymanie równowagi w błotnistej mazi. Podszedł do drzewa. Droga była zablokowana, a on w żaden sposób teraz nie usunie blokady. Mężczyzna zdjął na chwilę mokrą czapkę, podrapał się w łysą głowę i znów wcisnął na nią szmatę. Wrócił do powozu.
Droga zablokowana. Musimy zawrócić. Poszukamy jakiejś bocznej odnogi i miejsca gdzie można przenocować. W taką pogodę nic nie zdziałamy.
Poinformował pasażerów. Był za nich odpowiedzialny. Ostrożnie złapał wodze i prowadząc w mroku konie wykręcał. Nie było to łatwe zadanie. Ani dla niego, ani dla zwierząt. Drewno trzeszczało, skórzane pasy się napinały sprawdzając swoją wytrzymałość, ale się udało. Jeździł już na tej trasie całe lata, pamiętał to i owo.. I może właśnie ta pamięć sprawiła, że udało mu się zauważyć prawie już zarośniętą odnogę. Nie bardzo mając wybór skierował tam konie. Młode gałęzie i drzewka ocierały się o zwierzęta, o powóz, szurały wydając dziwne odgłosy. Piorun oświetlił wzgórze przed nimi ukazując na mi zarys zamczyska…
Zasady:
1. Zgłoszenie:
a) Aby wziąć udział w sesji należy zgłosić się do id 465 (mnie)
b) Karta postaci powinna zawierać:
---- opis postaci z uwzględnieniem wyglądu i rasy
---- 2 cechy w których jest dobra i jedną w której jest kiepska (budowa, siła, zręczność, szybkość, charyzma, wola, intelekt, zmysły) - o reszcie cech przyjmuje się że są na przeciętnym poziomie
---- do 5 umiejętności które posiada postać w kolejności od tej w czym jest najlepsza.
---- dodatkowe informacje: np. motywy, powiązania rodzinne, traumy, wspomnienia - to co może zostać wykorzystane na sesji.
c) Sesja jest dla 3-5 osób. Jeśli zgłosi się więcej zastrzegam sobie możliwość wyboru tych postaci które najlepiej pasują.
d) W razie wykruszenia się postaci, lub niewypełnienia limitu osób możliwe jest dojście postaci w trakcie sesji.
2. Narracje/odpisy:
a) Przewidywane tempo narracji to jedna na tydzień.
b) Jeśli będzie komplet graczy możliwe jest przyspieszenie narracji
c) Graczowi przysługuje jeden odpis między narracjami.
d) Nie obowiązuje kolejność odpisywania.
e) W przypadku walki gramy turowo - 1 odpis to około 6 sekund. Możliwy w nim jest jeden atak i jedna akcja szczątkowa/niepełnego ruchu. Wypowiedzenie pojedynczego słowa jest akcją darmową.
3. Mechanicznie: prowadzę grę wyobraźni. Większość sytuacji rozwiązuje ‘na logikę’ bez rzutów.
4. Ryzyko: duże. Postać może zostać zraniona, okaleczona a nawet w skrajnym przypadku zginąć
5. Rodzaj sesji/triggery: Sesja w klimacie przygody z elementami horroru. Może (i pewnie będzie) zawierać sceny brutalne.